Lidičky já budu mít.....

Ahoj,lidičky já budu mít další panenku Monster High :))))) chcete vědět jakou ?? tak klikněte na celý článek a pak uvidíte co dál :DD

Jeď dolů
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Stále jeď dolů :))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A ještě jeď dolů
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Za chvíli se dozvíš jakou dostanu panenku :))))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dostanu ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

DRACULAURU BASIC!!!!!!!

Já tomu sama pořád nemůžu uvěřit, mají jí jenom na jedné stránce :)) stojí 899,- Kč, ale přenutila jsem rodiče :DD prostě Draculaura Basic je vzácnost a určitě za chvíli bude zase vykoupená, tak jí chci stihnout :)) snad jí budu mít do příštího víkendu :)) hned jak jí budu mít, tak dám na blog fotky :)) jsem strašně moc ráda že jí budu mít .. Draculaura Basic je nádherná .. no však posuďte sami :))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

iPear

Můj nový časopis Monster High :))